Harri

09.04.2014 20:21

Zdravím všechny rodiče,

       mám něco na srdci a chtěl bych Vám to prostřednictvím těchto stránek sdělit.                                       

       Jak jste si již mnozí v závěru sezóny mohli všimnout, má přítomnost byla na trénincích, zápasech či turnajích už jen sporadická. Důvodem byly pracovní záležitosti, rodina a taky studium VŠ. Jak všichni jistě víte, v týmu nemám žádnou ratolest a trénoval jsem jen z důvodu, že mě bavila práce s dětmi. Zhruba do konce ledna jsem byl schopen vkládat do trénování  100% mého úsilí. Na tréninky jsem se připravoval vždy zodpovědně s přihlédnutím na věk, kvalitu a charakter jednotlivých hráčů. Ke klukům jsem přistupoval se snahou o nejférovější  a nejkorektnější jednání. Nikomu jsem nenadržoval  a  i s kluky, jejichž rodiče byli se mnou v nějakém rozporu, jsem měl stejně rád jako ostatní, jelikož děti za morálku a problémy rodičů nemohou. Od února se v mém zaměstnání zvýšili nároky na mě kladené a taky jsem zjistil, že zanedbávám rodinu i školu. Prostě a jednoduše jsem se následně po tomto zjištění rozhodl, že již dále nemohu pokračovat v takovém tempu jaké je u tohoto týmu nastaveno a dávat tomu 100%. Nabídnul jsem Karlovi rezignaci na post 1. asistenta trenéra a doporučil jsem za sebe adekvátní náhradu Petra Bača, kterého všichni znáte, který má potřebnou kvalifikaci a také zkušenosti s tímto týmem. Karel mou rezignaci přijal a od příští sezony nebudu v trenérském obsazení. Karlovi jsem slíbil, že pokud budu mít čas a chuť, že mu vždy rád, pokud bude chtít, s tréninkem pomůžu. Všem rodičům přeji hodně trpělivosti,  potřebného klidu a chladnou hlavu, které budou v budoucnosti určitě v hojné míře potřebovat. Buďte k trenérům ohleduplní a nesobečtí, neprosazujte jen jednotlivce, protože to nikam nevede. Klukům přeji hodně dalších úspěchů, jak v hokeji, ve škole, tak v životě, ať se jim tato hra nezprotiví, mají ji stále rádi a mají stejnou chuť a dravost jakou disponují teď, protože to je základ úspěchu.

Mějte se krásně a ,,sportu zdar“…

 

Harri